Livet med ätstörning

Alla inlägg under oktober 2011

Av Louise Ulander - 31 oktober 2011 11:52

Jag vet inte vad som händer med mig, jag som har mått helt okej nu på senaste tiden efter ett tag där allting har varit ett rent helvete, men nu är allting på noll igen. Vaknade och var på dåligt humör, det blev bättre under dagen men sen på kvällen började jag må piss igen. Helt utan anledning också. Har inget självförtroende, men det kan inte vara det som är problemet. Visst det kan vara en del men det är nog långt ifrån allt. Kanske är jag påväg i ett återfall av min vinterdepression jag hade förra vintern? Det börjar väll vara dax för det igen.. Mådde så jävla dåligt, är svårt att beskriva men jag känner ungefär likadant nu. Hoppas bara jag kan dölja det bättre på skolan i år, för jag är nästan 100% säker på att  jag är på väg till samma situation nu. Att jag inte duger till något, har nästan inga vänner, jag kan räkna dom på mina fem fingrar, jag är fet och borde svälta mig själv, mina lår går ihop och min mage är så jävla stor. Jag ger livet några dagar till, men blir det inte bättre så finns det bara en utväg - självmord, men jag hoppas jag inte behöver ta det steget, att falla så ordentligt över kanten, jag vill bara må bra men det är väll för mycket begärt. Blir nog att må dåligt nu, Kommer nog må så jävla dåligt att skolan kommer bli ännu mer haltande, har redan en jävla massa rester som jag inte orkar ta tag i och det kommer nog bli fler, vilket kommer att sluta med arga föräldrar, besök på vårdscentralen för massa prover med en läkare som jag inte gillar, bli skickad till något ställe där jag måste prata med någon man inte kan prata med och massa mer. Det skulle vara värsta mardrömmen, tar hellre livet av mig! 

Sen skulle jag vilja veta vilka som verkligen finns där för mig när jag behöver någon. Jag vet att jag aldrig kommer få något svar på det, har egentligen bara 1,5 äkta vän som jag kan säga allt för, egentligen den ända jag kan prata med.

Av Louise Ulander - 31 oktober 2011 11:30

Hello!

Skapade den här bloggen för att skriva av mig när jag mår dåligt eller bara vill få ut lite tankar, så räkna inte med världens superuppdatering, det har jag min andra blogg till. Den hittar ni hääääär! Men räknar inte med att få några läsare här, för ingen kommer ändå att förstå inläggen haha.


Vi hörs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Translate

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards