Livet med ätstörning

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Louise Ulander - 19 november 2012 08:05

Förlåt för att jag inte skrev mer igår, men jag mådde så dåligt så jag orkade verkligen inte, kan förklara mer i ett senare inlägg. Just nu sitter jag iallafall på bussen på väg till skolan med en nervositet i kroppen som är väldigt obehaglig, känner mig gråtfärdig och skit, men jag börjar vara van vid det här laget. Mamma skickade med mig en banan också så jag skulle äta nu på bussen, men inte vill jag sitta här bland alla människor och käka, dom kommer ju och titta på mig och tänka "Hur mycket äter tjockisen egentligen?" osv, sen kommer jag få bära på herr ångest också och han vill jag helst inte vara med. Nu ska jag kolla runt på lite bloggar och så, vi hörs!

Av Louise Ulander - 19 november 2012 08:04

Förlåt för att jag inte skrev mer igår, men jag mådde så dåligt så jag orkade verkligen inte, kan förklara mer i ett senare inlägg. Just nu sitter jag iallafall på bussen på väg till skolan med en nervositet i kroppen som är väldigt obehaglig, känner mig gråtfärdig och skit, men jag börjar vara van vid det här laget. Mamma skickade med mig en banan också så jag skulle äta nu på bussen, men inte vill jag sitta här bland alla människor och käka, dom kommer ju och titta på mig och tänka "Hur mycket äter tjockisen egentligen?" osv, sen kommer jag få bära på herr ångest också och han vill jag helst inte vara med. Nu ska jag kolla runt på lite bloggar och så, vi hörs!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Translate

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards