Livet med ätstörning

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Louise Ulander - 20 november 2012 20:27

Hej! Oj vad uppdateringen har varit dålig här ett tag nu, men jag har inte haft så mycket tid till att uppdatera. Iallafall så har jag inte mått speciellt bra, varit nedstämd och ledsen, haft ångest och massa tankar som snurrat, men det hör väl till sjukdomen.

Jag hade inte tänkt äta någonting idag eftersom vi inte har några föräldrar hemma, men när min bror ringde och frågade om han skulle göra mat till mig också så jag kunde inte låta bli att äta när jag kom hem. Så ett mål mat har man iallafall fått i sig och nu sitter jag här och skriver för att försöka lindra tankarna för att komma. Vi får se om jag orkar fara ut och gå efter hockeyn eller om jag är för trött. Känner att jag skulle behöva röra på mig nu efter maten och få förbränna lite av det man har fått i sig, så jag inte riskerar att gå upp i vikt. Kom precis på att jag hade lovat er ett inlägg där jag skulle berätta om vad somo hände i söndags, så jag ska försöka hinna med det ikväll eller imorgon. Men nu ska jag gå och se hockeyn så jag inte fastnar här och riskerar att få mina tankar och herr ångest på besök, vi hörs!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Translate

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards