Livet med ätstörning

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Louise Ulander - 1 april 2013 11:53

Kom hem från promenaden för ett par timmar sedan, mina föräldrar hade hört mig när jag hade kommit ut för grannhunden hade börjat skälla (den skäller på allt som rör sig) men dom gjorde ingen grej av det eftersom att jag drar lögner om att jag inte håller på att sluta äta igen. Däremot så var jag tvungen att äta jättemycket frukost då jag inte kom undan.. Blev totalt 190 kalorier, så jävla fet så måste förbränna det nu. Fast jag fortfarande ligger minus på kaloriintaget så känns det inte bra. Så ska upp på mitt rum och träna litegrann innan jag ska göra mig färdig för hockeyn, förbränner lite kalorier där också eftersom jag ska stå (även fast jag står ganska still så förbränner jag mer än om jag hade suttit hemma i soffan) vilket känns väldigt bra. Och när vi liks pratar om hockeyn så kommer säkert min morfar bjuda mig på en korv, vilket inte känns bra eftersom det är jättemycket dressing i plus så är korven inte speciellt nyttig i sig.. Och hur ska jag kunna räkna ut dom kalorierna?! asså shit vill verkligen inte gå upp i vikt, är redan så fet som jag är.. Men får försöka göra det bästa av situationen och inte äta något mer innan jag far till hockeyn (mamma vill det, så blir lögn där också), har några idéer så jag kan slippa det!
Ni får ha det så bra så länge så hörs vi sen.


Bjuder på en kass bild som jag tog när jag skulle ut och gå, såg inte alls vad jag tog kort på men ni ser iallafall hur fet jag är, ni ser ju låren även fast jag har mjukisbyxor..

Av Louise Ulander - 1 april 2013 07:13

Hoppas att allt är bra med er. Jag har haft det ganska bra faktiskt, och det är därför jag inte har skrivit på den här bloggen. Till för ett tag sen, jag sover dåligt, är ledsen och nere typ hela tiden, vill inte äta längre, mår illa och vill spy. I'm falling apart. Jag är så less på allt fett på min kropp, jag vill bli smal och kan göra vad som än krävs för att lyckas med det. Idag ska jag gå minus i kaloriintag, det måste ske en ändring för så här kan jag inte se ut. Nu ska jag kliva upp och gå ut på en promenad, vi hörs när jag kommer tillbaka!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Translate

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards