Livet med ätstörning

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Louise Ulander - 2 april 2013 13:21

När jag klev upp ställde jag mig på vågen och blev ganska chockad, väger just nu 63.8, det var mindre än vad jag trodde. Men däremot så var jag väldigt yr så sitter just nu med ett glas cola zero till frukost. Jag hade tänkt fara ut och springa på helt tom mage men jag skulle inte klara det, så jag dricker lite kalorisnålt istället, det innehåller ju bara 0.3 kalorier per 100 milliliter, helt okej. Nu när jag har druckit upp så ska jag ta på mig träningskläder och fara ut och springa så jag hinner göra det innan mina föräldrar kommer hem. Ha det bra så länge, pussar!

Av Louise Ulander - 2 april 2013 11:57

Jag hade tänkt skriva mer igår men fick problem med internet så det gick inte, men jag berättar nu istället.
Som jag skrev igår så var jag tvungen att äta en korv från macken och det gick väl som det gick, kämpade i mig halva sen kunde jag inte äta mer, kände mig bara så fet och äcklig så jag kastade bort resten. Sen hade jag väldigt tur att morfar skulle gå på toa så jag inte behövde äta hela. Fast en av de andra busschaufförerna tittade jättekonstigt på mig, men vad ska jag göra, gå upp 100 kilo i vikt? Skulle inte tro det.. Sen åt jag faktiskt mer än vad jag kände att jag klarade av, så dom ska inte klaga på mig. Sen när jag kom hem så skulle vi äta middag, det blev sambalfläskfilé och jag var tvungen att äta två bitar och massa klyftpotatis så mamma inte skulle misstänka något om mina matproblem, fast jag skrapade bort all sås, och jag tror inte att mamma misstänkte något eftersom att jag åt såpass mycket, vilket känns väldigt bra!
Nu ska jag kliva upp, vi hörs under dagen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Translate

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards